Wednesday, June 15, 2011

Dia 13 Nord-Est Florida (St Agustine, TPC golf Sawgrass i Amelia Island)

Miami Beach, Fort Laudarel, Palm Beach, el Sud-Est de Florida és tot molt semblant, platges llargues de sorra i al costat edificis altissims. Vist un, vist tots. Aixi que tiro milles cap al Nord, no paro ni a Orlando, ni Cape Canaveral ni Daytona Beach, donat que ja hi vaig estar quan vaig fer el COU al 89.



St Agustine és un poble, amb moltes arrels espanyoles, m´ha sorprés gratament, edificis d´estructura arquitectònica del segle XVIII, un campus de college per flipar al costat del casc antic, fins i tot un fort (una espècie de Castell sense Castell, cuidadin amb la frase, ni Sabina)

La següent parada és el camp de golf TPC Sawgrass, on és juga el cinquè gran, el The players, per cert abans d´arribar-hi, al mig de la carretera hi havia un cocodril atropellat...no de grans dimensions però clarament un aligator, a catalunya hi han gossos atropellats a la carretera, dons aqui cocodrils!!!. És un club privat, i dubto que pogui entrar, però ja que estic per aqui....
El camp es troba a la zona de pontevedra beach(mateix nom que Galicia), just abans d´entrar al complexe, hi ha una barrera de seguretat (d´aqui segur que no paso), el guarda de seguretat hem pregunta on vaig, li dic que a la casa club, hem demana el nom i torna a dintre la "caseta" i el vec parlant pel walkie, (però si no tinc cap reserva ni res), surt i hem diu, que no li consta el meu nom i començo a explicar-li una pelicula, que si vinc de molt lluny, blah , blah , blah Total que quan ja pensava que hem diria ho sento però no  pot passar, el tio s´enrolla i hem dona un pase de visitant (com diria el Guardiola, ets bó i ho saps). El complexe és inmens, una zona residencial d´alt standing, per arribar a la casa club, tardo quasibé 45 minuts, ja que hem perdo varies vegades, babejant amb els llocs on es veuen els carrers del camp de golf, i amb les espectaculars cases del complexe. No us aborreixo més, no es Augusta, però si acosta.

Ultima parada del dia, Amelia Island, just passat Jacksonville, quasibé amb la frontera amb Georgia. Es un lloc molt semblant a Hilton head (south carolina) però sense el glamour d´aquell. Molta natura, platges i bastant turistic.

Podeu comprobar que no he penjat cap foto d´aquest dia. Tot té explicació. La càmara del Marc en principi, inservible. I no vaig fer servir el iphone ja que la videocamera te una opció per fer fotos. Vaig fer fotos de tot, sobretot del camp de golf, casa club etc..., fins i tot vaig tenir que recargar la bateria de la videocamera, de tant fer-la servir. Total, que a la nit, a l´hora de passar les dades al portàtil, NI RASTRE DE LES FOTOS... els videos del dia si que van quedar grabats, però les fotos encara les busco. No entenc res. Tota mala noticia comporta una bona noticia (o una de pitjor), amb les meves "manetes" vaig intentar resoldre el problema de les lents de la supercàmera del Marc, tranquils no la vaig destrosar, oh surprise!!! Amb un parell de copets, l´objectiu es tanca, i la càmara funciona!!!!

En fi, ha falta de fotos meves, us deixo amb fotos d´altres. Demà mes, Savannah i carrertera i manta cap a North Carolina


2 comments:

  1. St Agustine està bé, però Savannah és genial!!! Quina enveja!!! Saps que allà (a més a més del Forrest Gump) i va rodar una pel.li Clint Eastwood (Midnight in the Garden)?? I és un lloc ideal per sortir a córrer, així que si no tens equipament para a uns malls que val la pena!
    Per cert, ja ha començat la compta enrera....

    ReplyDelete
  2. Eiiiii!! La primera foto és l'hotel on vam dormir nosaltres!!!! Oeoeoe

    Que gran!!!l

    Gaudeix!!!!

    Li

    ReplyDelete